Selectează o Pagină

Regulamentul magazinului online din data de 27.02.2024.

Numărul licenței acordate de Kreator Legal Geek: 3eaea521-1643-4767-b91e-63c435d3a257.

Regulamentul magazinului
online Magazin Online Drillex

stabilind, printre altele, regulile de încheiere a contractelor prin Magazin, conținând cele mai importante informații despre Vânzător, Magazin și despre drepturile Consumatorului

 

CUPRINS

§ 1 Definiții

§ 2 Contact cu Vânzătorul

§ 3 Cerințe tehnice

§ 4 Cumpărături în Magazin

§ 5 Plăți

§ 6 Realizarea comenzii

§ 7 Dreptul de retragere din contract

§ 8 Excepții de la dreptul de retragere din contract

§ 9 Reclamații

§ 10 Date personale

§ 11 Rezervări

Anexa nr. 1: Model de formular de retragere din contract

§ 1 DEFINIȚII

Zile lucrătoare – zilele de luni până vineri, cu excepția zilelor libere legale din Polonia.

Codul civil – legea poloneză din 23 aprilie 1964 Codul civil.

Consumator – Cumpărătorul care este persoană fizică, care cumpără în Magazin sau întreprinde acțiuni pentru a face o achiziție, fără legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională.

Cont – serviciul digital reglementat de un regulament separat în sensul Legii privind drepturile consumatorilor, prin care Cumpărătorul poate beneficia gratuit de funcții suplimentare în Magazin.

Cumpărător – orice entitate care cumpără în Magazin sau întreprinde acțiuni pentru a face o achiziție.

Cumpărător privilegiat – Consumatorul sau Antreprenorul privilegiat.

Antreprenor privilegiat – Cumpărătorul care este persoană fizică, care încheie sau intenționează să încheie cu Vânzătorul un contract pe baza Regulamentului, direct legat de activitatea sa economică, dar care nu are caracter profesional pentru el.

Regulament – prezentul regulament.

Magazin – magazinul online Magazin Online Drillex operat de Vânzător la adresa https://drillex.ro/magazin.

Vânzător
MACIEJ KUR,
antreprenor care desfășoară activități economice sub denumirea
DRILLEX MACIEJ KUR,
înregistrat în Registrul Central și Informații despre Activitatea Economică
gestionat de ministrul responsabil pentru economie și gestionarea Registrului Central și Informații despre Activitatea Economică, NIP
8252182128,
nr REGON 369435812,
Czerśl 66D, 21-400 Czerśl.

Legea privind drepturile consumatorilor – legea poloneză din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

 

§ 2 CONTACT CU VÂNZĂTORUL

  1. Adresă poștală:
    Czerśl 66D, 21-400 Czerśl
  2. Adresă e-mail: [email protected]
  3. Telefon: +48 514 345 925
  4. Costul apelului telefonic sau al transmisiei de date efectuate de Cumpărător rezultă din tariful de bază al operatorului de telecomunicații sau al furnizorului de servicii de internet, ale căror servicii le utilizează Cumpărătorul. Vânzătorul atrage atenția asupra faptului că costul unui apel internațional sau al unei transmisii internaționale de date poate fi mai mare decât costul unui apel sau al unei transmisii naționale – în funcție de tariful adoptat de operatorul de telecomunicații sau de furnizorul de servicii de internet, ale căror servicii le utilizează Cumpărătorul.

§ 3 CERINȚE TEHNICE

  1. Pentru funcționarea corectă a Magazinului este necesar:

     

    • un dispozitiv cu acces la Internet
    • un browser de internet care suportă JavaScript și fișiere cookies.
  2. Pentru a plasa o comandă în Magazin, pe lângă cerințele specificate la alin. 1, este necesar un cont de e-mail activ.

§ 4 CUMPĂRĂTURI ÎN MAGAZIN

  1. Prețurile produselor afișate în Magazin sunt prețurile totale pentru produs.
  2. Vânzătorul atrage atenția asupra faptului că prețul total al comenzii constă în prețul indicat în Magazin: prețul produsului și, dacă este cazul, costurile de livrare a produsului.
  3. Produsul ales pentru cumpărare trebuie adăugat în coșul din Magazin.
  4. Ulterior, Cumpărătorul alege
    modalitatea de livrare a produsului și
    metoda de plată pentru comandă dintre opțiunile disponibile în Magazin și furnizează datele necesare pentru a realiza comanda plasată.
  5. Comanda este plasată în momentul confirmării conținutului acesteia și acceptării Regulamentului de către Cumpărător.
  6. Plasarea unei comenzi este echivalentă cu încheierea unui contract între Cumpărător și Vânzător.
  7. Cumpărătorul poate să se înregistreze în Magazin, adică să își creeze un Cont, sau să facă cumpărături fără înregistrare prin furnizarea datelor sale la fiecare comandă posibilă.

§ 5 PLĂȚI

  1. În Magazin sunt disponibile următoarele metode de plată:

     

    1. transfer bancar obișnuit în contul Vânzătorului;
  2. În cazul în care Cumpărătorul alege plata în avans, comanda trebuie plătită în
    termen de 7 Zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
  3. Prin efectuarea achizițiilor în Magazin, Cumpărătorul acceptă utilizarea facturilor electronice de către Vânzător.
    Cumpărătorul are dreptul să își retragă acceptarea.

§ 6 REALIZAREA COMENZII

  1. Termenul de realizare a comenzii este indicat în Magazin.
  2. În cazul în care Cumpărătorul a ales plata în avans pentru comandă, Vânzătorul va începe realizarea comenzii după
    plata acesteia.
  3. În situația în care în cadrul unei singure comenzi Cumpărătorul a achiziționat produse cu termene de realizare diferite, comanda va fi realizată în termenul specificat pentru produsul cu cel mai lung termen de realizare.
  4. Țările în care se realizează livrarea:

     

    • Polonia
    • Bulgaria
    • Cehia
    • Germania
    • Spania
    • Franța
    • Ungaria
    • Italia
    • Lituania
    • România
    • Slovacia
  5. În Magazin sunt disponibile următoarele metode de livrare:
    prin intermediul unei companii de curierat.

§ 7 DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

  1. Cumpărătorul privilegiat are dreptul de a se retrage din contractul încheiat cu Vânzătorul prin intermediul Magazinului, sub rezerva § 8 din Regulament, în termen de 14 zile fără a oferi vreun motiv.
  2. Termenul de retragere din contract expiră după 14 zile
    de la data:

     

    1. în care Cumpărătorul privilegiat intră în posesia bunului sau în care o terță persoană, alta decât transportatorul și indicată de Cumpărătorul privilegiat, intră în posesia bunului respectiv;
    2. în care Cumpărătorul privilegiat intră în posesia ultimului bun, lot sau parte sau în care o terță persoană, alta decât transportatorul și indicată de Cumpărătorul privilegiat, intră în posesia ultimului bun, lot sau parte, în cazul unui contract care implică transferul de proprietate pentru mai multe bunuri livrate separat, în loturi sau părți.
  3. Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, Cumpărătorul privilegiat trebuie să informeze Vânzătorul, folosind datele furnizate în § 2 din Regulament, despre decizia sa de retragere din contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
  4. Cumpărătorul privilegiat poate utiliza modelul de formular de retragere din contract prezentat la sfârșitul Regulamentului, dar nu este obligatoriu.
  5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient ca Cumpărătorul privilegiat să trimită informația privind exercitarea dreptului său de retragere din contract înainte de expirarea termenului de retragere din contract.

    CONSECINȚELE RETRAGERII DIN CONTRACT

  6. În cazul retragerii din contractul încheiat, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului privilegiat toate plățile primite de la acesta,

     

    inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din modalitatea de livrare aleasă de Cumpărătorul privilegiat, alta decât cea mai ieftină metodă obișnuită de livrare oferită de Vânzător),

    fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat despre decizia Cumpărătorului privilegiat de a exercita dreptul de retragere din contract.

  7. Rambursarea plăților va fi efectuată de Vânzător utilizând aceleași modalități de plată care au fost folosite de Cumpărătorul privilegiat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumpărătorul privilegiat a fost de acord cu o altă soluție; în orice caz, Cumpărătorul privilegiat nu va suporta nicio taxă în legătură cu această rambursare.
  8. Dacă Vânzătorul nu a oferit să colecteze el însuși bunul de la Cumpărătorul privilegiat, poate reține rambursarea plății până la primirea bunului sau până la furnizarea dovezii de returnare a acestuia, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc mai devreme.
  9. Vânzătorul solicită returnarea bunului la adresa: Czerśl 66D, 21-400 Czerśl fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Cumpărătorul privilegiat a informat Vânzătorul despre retragerea din contractul de vânzare. Termenul este respectat dacă Cumpărătorul privilegiat trimite bunul înapoi înainte de expirarea termenului de 14 zile.
  10. Cumpărătorul privilegiat suportă costurile directe de returnare a bunului.
  11. Cumpărătorul privilegiat este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunului rezultat din utilizarea acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.
  12. Dacă, datorită naturii sale, bunul nu poate fi returnat prin poșta obișnuită, Cumpărătorul privilegiat va trebui, de asemenea, să suporte costurile directe de returnare a bunurilor. Vânzătorul va informa Cumpărătorul privilegiat despre estimarea acestor costuri în descrierea bunului din Magazin sau în timpul plasării comenzii.

§ 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

  1. Dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță, menționat în § 7 din Regulament, nu se aplică în cazul unui contract:

     

    1. în care obiectul prestării este un bun neprefabricat, realizat conform specificațiilor Cumpărătorului privilegiat sau destinat satisfacerii nevoilor sale individuale;
    2. în care obiectul prestării este un bun care se poate deteriora rapid sau are un termen de valabilitate scurt;
    3. în care obiectul prestării este un bun livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    4. în care obiectul prestării sunt bunuri care, după livrare, sunt, prin natura lor, inseparabil amestecate cu alte articole;
    5. în care obiectul prestării sunt înregistrări audio sau video sau programe informatice livrate într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    6. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    7. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract.

§ 9 RECLAMAȚII

I DISPOZIȚII GENERALE

  1. Vânzătorul răspunde față de Cumpărătorul privilegiat pentru conformitatea prestației cu contractul, prevăzută de legislația în vigoare, în special de dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor.
  2. Vânzătorul solicită trimiterea reclamațiilor (inclusiv cele referitoare la funcționarea Magazinului) la adresa poștală sau electronică indicată în § 2 din Regulament.
  3. Dacă produsul beneficiază de garanție, informațiile despre aceasta și despre condițiile acesteia sunt disponibile în Magazin.
  4. Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

II CUMPĂRĂTORI PRIVILEGIAȚI

  1. Produse

     

    1. În cazul neconformității produsului cu contractul, Cumpărătorul privilegiat are posibilitatea de a folosi drepturile prevăzute în capitolul 5a din Legea privind drepturile consumatorilor.
    2. Vânzătorul răspunde pentru neconformitatea produsului cu contractul, existentă în momentul livrării acestuia și care se manifestă în termen de doi ani de la acea dată, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al produsului, stabilit de Vânzător, predecesorii săi legali sau persoanele care acționează în numele acestora, este mai lung.
    3. În conformitate cu dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor, în cazul neconformității cu contractul, Cumpărătorul privilegiat poate solicita:

       

      1. înlocuirea produsului,
      2. repararea produsului.
    4. În plus, Cumpărătorul privilegiat poate face o declarație de:

       

      1. reducere a prețului,
      2. retragere din contract

      în situația în care:

      • Vânzătorul a refuzat să aducă produsul în conformitate cu contractul conform art. 43d alin. 2 din Legea privind drepturile consumatorilor;
      • Vânzătorul nu a adus produsul în conformitate cu contractul conform art. 43d alin. 4-6 din Legea privind drepturile consumatorilor;
      • neconformitatea produsului cu contractul persistă, în ciuda încercărilor Vânzătorului de a aduce produsul în conformitate cu contractul;
      • neconformitatea produsului cu contractul este atât de semnificativă încât justifică reducerea prețului sau retragerea din contract fără a utiliza în prealabil mijloacele de protecție prevăzute în art. 43d din Legea privind drepturile consumatorilor;
      • din declarația Vânzătorului sau circumstanțele reiese clar că acesta nu va aduce produsul în conformitate cu contractul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente majore pentru Cumpărătorul privilegiat.
    5. În cazul unui produs care trebuie reparat sau înlocuit, Cumpărătorul privilegiat trebuie să pună la dispoziția Vânzătorului produsul respectiv. Vânzătorul colectează produsul de la Cumpărătorul privilegiat pe cheltuiala sa.
    6. Cumpărătorul privilegiat nu poate să se retragă din contract dacă neconformitatea produsului cu contractul este nesemnificativă.
    7. În cazul retragerii din contract, menționată în prezenta secțiune (referitoare la produse), Cumpărătorul privilegiat returnează produsul Vânzătorului fără întârzieri nejustificate, pe cheltuiala acestuia, la adresa
      Czerśl 66D, 21-400 Czerśl.
      Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului privilegiat prețul fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii produsului sau a dovezii returnării acestuia.
    8. Vânzătorul rambursează Cumpărătorului privilegiat sumele datorate în urma utilizării dreptului de reducere a prețului fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației Cumpărătorului privilegiat de reducere a prețului.
  2. Modalități extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de revendicare a pretențiilor

     

    1. Vânzătorul informează Consumatorul despre posibilitatea de a utiliza modalități extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de revendicare a pretențiilor. Regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile în sediile sau pe site-urile web ale entităților autorizate pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Consumatorul poate utiliza, printre altele:

       

      • asistența unui Centru European al Consumatorilor adecvat din Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor. Centrele oferă informații despre drepturile consumatorilor și ajută la soluționarea litigiilor în cazul achizițiilor transfrontaliere. Asistența Centrelor Europene ale Consumatorilor este, în general, gratuită. Lista Centrelor Europene ale Consumatorilor relevante pentru fiecare țară este disponibilă la adresa:
        https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
      • platforma online ODR (Online Dispute Resolution) furnizată de Comisia Europeană, disponibilă la adresa:
        https://ec.europa.eu/consumers/odr

      În plus, pe teritoriul Republicii Polone se pot utiliza următoarele forme de suport:

      • medierea efectuată de Inspectoratul Regional de Inspecție Comercială competent teritorial, la care trebuie adresată o cerere de mediere. În general, procedura este gratuită. Lista Inspectoratelor este disponibilă aici:
        https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
      • asistența oferită de tribunalul permanent de arbitraj al consumatorilor, care funcționează pe lângă Inspectoratul Regional de Inspecție Comercială competent teritorial, la care trebuie adresată o cerere de soluționare a litigiului prin arbitraj. În general, procedura este gratuită. Lista tribunalelor este disponibilă la adresa:
        https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
    2. Prevederea anterioară are caracter informativ și nu constituie o obligație pentru Vânzător de a utiliza modalitățile extrajudiciare de soluționare a litigiilor.
    3. Utilizarea modalităților extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de revendicare a pretențiilor este voluntară atât pentru Vânzător, cât și pentru Consumator.
    4. Consumatorul poate, de asemenea, să beneficieze de asistența gratuită a unui avocat al consumatorilor municipal sau județean.

III CUMPĂRĂTORI ALȚII DECÂT CUMPĂRĂTORII PRIVILEGIAȚI

  1. În cazul apariției unui defect al produsului, Cumpărătorul altul decât Cumpărătorul privilegiat are posibilitatea de a reclama produsul defect în baza garanției legale reglementate de Codul Civil.
  2. În fața Cumpărătorului altul decât Cumpărătorul privilegiat, Vânzătorul răspunde pentru defectele fizice dacă acestea sunt descoperite înainte de expirarea termenului de doi ani de la data livrării produsului către Cumpărător.
  3. Conform Codului Civil, Cumpărătorul care este antreprenor, altul decât Antreprenorul privilegiat, pierde drepturile în baza garanției legale dacă nu a inspectat produsul în timp util și în modul uzual pentru astfel de produse și nu a notificat imediat Vânzătorul despre defect, iar în cazul în care defectul a fost descoperit ulterior, dacă nu a notificat imediat Vânzătorul după descoperirea acestuia. Pentru respectarea acestui termen, este suficient să se trimită notificarea despre defect înainte de expirarea termenului.
  4. Folosind garanția legală, Cumpărătorul altul decât Cumpărătorul privilegiat poate, conform prevederilor din Codul Civil:

     

    1. să facă o declarație de reducere a prețului,
    2. în cazul unui defect semnificativ, să facă o declarație de retragere din contract,
    3. să ceară înlocuirea produsului cu unul fără defecte,
    4. să ceară repararea defectului.
  5. Dacă se constată că pentru soluționarea reclamației este necesară livrarea produsului defect către Vânzător, Cumpărătorul altul decât Cumpărătorul privilegiat este obligat să livreze acest produs la adresa:
    Czerśl 66D, 21-400 Czerśl.

§ 10 DATE PERSONALE

  1. Operatorul de date personale furnizate de Cumpărător în timpul utilizării Magazinului este Vânzătorul.
    Informații detaliate privind prelucrarea datelor personale de către Vânzător – inclusiv alte scopuri
    și baze pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor – se găsesc în politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – conform principiului transparenței, prevăzut în regulamentul general al Parlamentului European și
    Consiliul (UE) privind protecția datelor – „GDPR”.
  2. Scopul prelucrării datelor Cumpărătorului de către Vânzător, furnizate de Cumpărător în legătură cu achizițiile în Magazin, este realizarea comenzilor. Baza prelucrării datelor personale în acest caz este:

     

    • contractul sau acțiunile întreprinse la cererea Cumpărătorului, menite să ducă la încheierea acestuia (art. 6
      alin. 1 lit. b GDPR),
    • obligația legală a Vânzătorului legată de contabilitate (art. 6 alin. 1 lit. c GDPR) și
    • interesul legitim al Vânzătorului, constând în prelucrarea datelor pentru stabilirea, exercitarea
      sau apărarea eventualelor revendicări (art. 6 alin. 1 lit. f GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Cumpărător este voluntară, dar în același timp necesară pentru încheierea contractului. Neprezentarea datelor va face imposibilă încheierea contractului în Magazin.
  4. Datele Cumpărătorului furnizate în legătură cu achizițiile în Magazin vor fi prelucrate până în momentul în care:

     

    1. contractul încheiat între Cumpărător și Vânzător încetează să fie valabil;
    2. Vânzătorul nu mai este supus unei obligații legale care să-l oblige să prelucreze datele Cumpărătorului;
    3. posibilitatea revendicării pretențiilor de către Cumpărător sau Vânzător legate de contractul încheiat prin Magazin încetează;
    4. opunerea Cumpărătorului față de prelucrarea datelor sale personale este acceptată – în cazul în care
      baza prelucrării datelor a fost interesul legitim al Vânzătorului

    – în funcție de ceea ce se aplică în fiecare caz.

  5. Cumpărătorul are dreptul de a solicita:

     

    1. accesul la datele sale personale,
    2. rectificarea acestora,
    3. ștergerea acestora,
    4. restricționarea prelucrării acestora,
    5. transferul datelor către un alt operator

      precum și dreptul:

    6. de a se opune în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația particulară a Cumpărătorului – față de prelucrarea datelor sale personale, bazată pe art. 6 alin. 1 lit. f GDPR (respectiv pe interesele legitime realizate de Vânzător).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul folosind datele din § 2 din Regulament.
  7. În cazul în care Cumpărătorul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, acesta poate depune o plângere la autoritatea competentă pentru protecția datelor personale. În Polonia, aceasta este Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor Personale.

§ 11 REZERVĂRI

  1. Este interzis ca Cumpărătorul să furnizeze conținut ilegal.
  2. Fiecare comandă plasată în Magazin constituie un contract separat și necesită o acceptare separată
    a Regulamentului. Contractul este încheiat pentru perioada și în scopul realizării comenzii.
  3. Toate contractele încheiate în baza prezentului Regulament sunt supuse legislației poloneze, cu excepția alin. 4.
  4. Alegerea legislației poloneze pentru contractele încheiate în baza Regulamentului cu Consumatorul nu anulează și nu limitează drepturile acestui Cumpărător, care îi sunt conferite în baza legislației imperative aplicabile Consumatorului în cazul în care nu există o alegere a legii. Aceasta înseamnă, în special, că dacă legislația națională aplicabilă Consumatorului prevede o protecție mai largă decât cea rezultată din prezentul Regulament sau din legislația poloneză – se aplică această protecție mai largă.
  5. Contractele încheiate în baza Regulamentului sunt încheiate în limba poloneză.
  6. În cazul unui eventual litigiu cu Cumpărătorul altul decât Cumpărătorul privilegiat, legat de contractul încheiat prin intermediul Magazinului, instanța competentă va fi instanța
    competentă pentru sediul Vânzătorului.

Anexa nr. 1 la Regulament

Mai jos se află un model de formular de retragere din contract, pe care Consumatorul sau Antreprenorul privilegiat poate,
dar nu este obligat să îl utilizeze:

 

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT

(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul în care se dorește retragerea din contract)

DRILLEX MACIEJ KUR

Czerśl 66D, 21-400 Czerśl

adresa de e-mail: [email protected]

– Eu/Noi(*) …………………………………………………………… informez/informăm(*)
prin prezenta despre retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*)

/ pentru prestarea următorului serviciu(*):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Data încheierii contractului(*)/primirii(*)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Numele și prenumele Consumatorului(-ilor) / Antreprenorului(-ilor) privilegiat(-i):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Adresa Consumatorului(-ilor) / Antreprenorului(-ilor) privilegiat(-i):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………

Semnătura Consumatorului(-ilor) / Antreprenorului(-ilor) privilegiat(-i)

(doar dacă formularul este trimis în versiune pe hârtie)

Data ……………………………………..

(*) Neconformul tăiați.